Vanliga frågor

  1. Jag har extra bråttom, går det få Standard Service utförd hemma direkt? - Ja det går ofta att lösa, ring oss så försöker vi hjälpa dig.
  2. Vilka elcykelmärken servar ni? - Vi har samarbete med Shimano, Bosch och Ecoride elssystem men servar alla elcyklar.
  3. Min cykel är låst, kan ni hjälpa mig att få upp låset? - Ja, men vi kommer samtidigt att kolla ramnumret så cykeln inte är anmäld stulen.
  4. Vad ingår i de olika servicealternativen? - På sidan "Våra tjänster" står det mer i detalj vad som ingår, du kan även se ett exempel serviceprotokoll med länk i beskrivningen under varje servicebeskrivning.
  5. Jag har ett skevt hjul, annars är min cykel i fint skick, kan ni hjälpa mig bara med det? - Javisst, kontakta oss då först så kan vi ge dig en ungefärlig prisuppgift, sedan kan du boka Cykelservice Special med en startavgift på 499kr, startavgiften dras sedan av på priset.
  6. Min familj är ganska stor och vi har många cyklar, går det få mängdrabbat? - Ja det gör det, har ni fler en tre cyklar går det göra en gruppbokning och få upp till 20% rabatt.